Generální partner

1/ Prezentace v rámci soutěže v období od 10/2024-2/2025

  • Umístění jména generálního partnera přímo do názvu soutěže
  • Umístění loga generálního partnera s označením „Generální partner“ a privilegovaným umístěním na webové stránce soutěže (do začátku následujícího ročníku)
  • Umístění loga generálního partnera s označením „Generální partner“ a privilegovaným umístěním ve veškeré komunikaci spojené se soutěží (umístění – aplikace a časopisy Wolters Kluwer, mediální partneři)
  • Umístění prezentačních roll-upů generálního partnera v hlavním sále a předsálí při vyhlášení soutěže
  • Prezentaci loga v elektronické prezentaci s označením „Generální partner“ a privilegovaným umístěním v rámci slavnostního vyhlášení soutěže
  • Dva volné vstupy na slavnostní vyhlášení soutěže
  • Účast zástupců partnera na akci včetně předání cen oceněným – prostor pro krátké slovo generálního partnera, poděkování partnerovi moderátorem večera, možnost předání propagačních balíčků oceněným soutěže ve vybrané kategorii

2/ Prezentace generálního partnera a jeho služeb v období od 10/2024-6/2025

(nespojená se soutěží)

  • Pořadatel poskytuje generálnímu partnerovi prezentaci jeho profilu a služeb v období od 10/2024-6/2025 dle dohodnuté specifikace (může být v průběhu soutěže mírně upraveno – po dohodě s generálním partnerem).
  • Finanční objem generálního partnerství – 150 tis. Kč bez DPH

Generální partnerství je exkluzivní. Generálním partnerem soutěže může být pouze jedna společnost. 

Pro ročník 2024 je pozice generálního partnera již obsazena.